bussigt

Sitter på bussen nu. Har redan läst ut både SOLO och VR och det började krypa i kroppen. Såg sen ett kontaktuttag och drog upp datorn för att leka lite med bilder eller något då jag inte trodde det fanns internet. Sen får jag för mig stt börja läsa på en lapp som sitter på fönstret och den gjorde min resa. "Varsågod, trådlöst  internet helt gratis", kan det bli bättre? Hade förmodligen suttit hemma framför datorn i 6 timmar utan problem så varför inte på en buss. Det känns nästan lite bättre till och med, känns som jag gör någon nytta. Jag är ju faktiskt påväg till Oslo samtidigt som jag kan läsa bloggar, blogga, sitta på msn och hänga på fejjan. Awsome!

Självklart var jag och Karolina på stationen ungefär 40 minuter innan bussen kom. Men jag är och kommer nog alltid vara först på plats. Hatar att komma försent och det är väl tur det. Nu garvar mina gamla klasskamrater "haha, fanny inte komma försent?". Okej, skolan är/var ett undantag. Då dom ska vara glada att jag dök upp överhuve taget. Eller det kanske jag ska vara glad för att jag gjorde? yäyä.

Vi har stannat en gång, Öreebrooo. Tryckte ner asiktet i tidningen när ett tiotal passera. Är inte så sugen på en busskamrat alltså. Dessutom har jag för mycke stuffs i andra sätet som bara skulle göra ont och sitta på och för en kille hade det nog bara känts jävligt obehagligt att ha en lokaflaska i röven . Jag är omtänksam.

Nu är vi framme i Karlskoga och därmed ska fler på bussen. Funderar på en cigg. Abstinensen smyger sig sakta men säkert på. Kissnödig är jag också men ALDRIG att jag går på toaletten på bussen, folk tänker säkerligen "nu ska hon bajsa". Eller är det bara jag som tänker så? Laatero!


Kommentarer
Postat av: thilda

du måste uppdatera in norway också! jag saknar dig redan <3

2010-01-22 @ 16:02:12
URL: http://discord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!