byebye sweden

Pirripirr i magen nu om jag ska vara ärlig. Hallå, jag tappar bort mig i min egen hemstad varje dag ungefär hur fan ska jag lyckas komma till Oslo levande? Haha, nej men jag tror på mig själv och på det här så jag är inte så värst orolig. Lyckas man komma vilse på en direktbuss från Västerås - Oslo bör man nog söka hjälp. Ida kommer att möta mig vid Oslo galleria så drar vi hem till henne :) Sen äre bara att pumpa ut CV och hoppas på det bästa. Det blir lite party också men det är ju självfallet, ingår ju i vardan? Skojja haha. (btw kan jag inte sluta skratta åt gårdagen, så fort man tänker på det börjar man le för sig själv. Var så sjukt otaggat för ett enda glas vin så sluta det sådär haha). Åh, jag vill ha en hejdå kramis av Mills imorgon ju men hon orkar väl aldriiig upp till tio ;) eller iof har du SKOLA camilla men du kanske är sjuk;)? Undra om det finns nå snygga norrmän eller om dom ser ut som dom låter.. Den som lever får se (om man ska citera marcus). Nej nu ska jag packa och finputtsa mitt CV ni tror väl inte jag har gjort det än heller? Nejnej, bestämde idag klockan 16 att nej, imorgon drar jag haha. Yeaah, laterooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!