don't mess with the best..

HEEEEJ :) Fan vad gårdagen var fäääb. Först restaurangbesök, då åt jag planka. As gott, men tänker på ett visst restaurang besök med en viss person (personer) av den maträtten.

Runt nio tog vi en taxi till  J&J och förfesta och fira Karin :) Hade asroligt där och spela spel, garvade och snacka skit. Nej bäst på länge alltså. Sen drog vi ner till silk och festade vidare. Dansa ääszen av oss! Vid 1 drog vi vidare till Piccan och snack och varva ner lite haha ;) Sen blev den donken.. Efter det gick jag och thilda hem till henne och prata sen somna vi som två stockar.

Idag har jag jobbat och stått i. Thilda och jag har precis solat och ska nu äta lite mat :) Klockan 8 bär det av till marcus och sen vidare till Kåren för parteeey ;)

Varning för taggade bruuuuuds


Jag börja med att spilla såklart! Ingen fest utan spilld alkohol


Grattis kaaaakan ;)


yeaaah  ;)


äckelboken  ;P


karin julia justina


snyggingar

Kommentarer
Postat av: Milica

Cool kaka :)

2010-01-16 @ 19:34:09
URL: http://millli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!