detta fält måste fyllas i

Satan vad trött jag är. Ska krypa ner under täcket nu med en b&j och bara mysa :) Kommer lätt somna. Imorgon blir det jobb och sen umgås med J. Prata, äta, kolla film eller något :) Blir ingen utgång i helgen. På lördag åker jag till sthlm på trav-gala :) Haha, nej jag är ingen häst tjej men det är inga hästar där inne ;) Haha, thilda idag då. Du vad heter marcus  i efternamn ska bli vän med honom på fejjan. Jag; kolla mina vänner, sök på marcus. T; jag har gjort det och du är vän med 15 marcus...... Haha 871 vänner, det är bra jobbat. Fast 50 stycken heter väl Mohammed Abdulla Aliiiiih och snackar tjing tjong. Fan blir sugen på att sola när jag ser bilden jag la upp, vill va brunis nu. Yäjä, cigg och sängen väntar.

Kommentarer
Postat av: thilda

hahaha!!

2010-01-08 @ 13:51:38
URL: http://discord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!