förfest och utgång

Tja :) Jag och ida drog till tjejjernas place runt halv tio. Kom i nyktra tankar men slutade inte så. Vi blev bjudna på öl och drog sen ut på krogen med dom. Vi drog till någon club där det var varannan kareoke och varannan party. Helt okej men inte som vanligt haha :) Har inte så mycke att säga om kvällen för den var helt vanlig, hände inget speciellt tror jag. Har lite bilder jag kan dela med mig av dock.


förfesten


Moa och Lisa :)


Lisa :)


Lisa, hennes norska flirt ;) och Paa (en norsk neger som kan vill ha dig i mörkret hos mig)


Ida & Lisa


fooooks


stekis


Han bad oss följa med oss  till sviiiiiiten och dricka skumpa....ehh.. nej :)


Idaoow och jag


På dela de luca och köpte cigg på vägen hem :)

Nu ska vi nog alldeles strax gå och köpa lite mat :) Ikväll blir det 70-tals fest, runt hundra pers som kommer och dom har hyrt en Dj! Gaaaaaaaaaalet. Och imorgon blir det hemfärd hem till vässan för att packa :) Åker tillbaka på tisdag eller onsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!