fretex

(ida kände att jag var som gjord för ett kort, sliten som få)
Med alla motgångar jag vart med om nu så var det fan på tiden att det vände. Följde med Ida tíll "secondhand" affären hon jobbar lite extra på. Hade en liten jobbintervju med chefen och det sluta med att hon sa "kan du börja på en gång?" Ehhh ja haha :) Så idag har jag och ida jobbat tillsammans. Jobbar imorgon och på onsdag också sen får vi se. Ska självklart söka mer jobb, tänker inte nöja mig med första bästa, men det är en bra början :) Blir kanske kvar här till söndag i allafall. Torsdag fredag ska jag fixa massa saker och på lördag ska jag ida lisorna och moa på någon 70-tals fest där Ida flyttar in på måndag :) Cuuuult. Var till skatteverket idag också och fixa norskt personnummer. Fan allt går om man vill och ger det en chans.

idag - jobbat. Nu ska vi baka kladdkaka och kolla på saw 7
imorgon - jobba. ut och ta en öl
onsdag - jobba, kolla film med dom andra tjejjerna
tosdag - packa idas rum
fredag - festa? haha. Träffa maxen?
lördag - 70-tals fest där ida ska flytta in
söndag - gå på marknaden och fynda!

när ska jag hem? :P haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!