Hey you

Ja, vad ska man säga om gårdagen? Först var vi ett gäng hemma hos sebbe och förade litegranna :) Han fick fifa10 i födelsedagspresent så det satt vi och spelade, hur kul som helst. Nästan så jag skulle vilja ha det själv faktiskt haha. Spelade lite kort och lyssna på musik gjorde vi såklart också. Sen gick vissa ner på stan och några av oss tog taxi :) Svinkallt ute ju, inte okej.

När vi kom till silk så stod våra älsklingsvakter där :D Saknat dom ju haha, fick fetaste kramen av mig och Camilla. Dom är alltid så jäkla snälla mot oss :) Träffade en massa man kände där inne faktiskt. Dansade inte ett skit, jo kanske 5 minuter. Men var inte på sånt humör.

Sen gick jag och två gräbbs och köpte mat sen följde dom mig till stationen där bussen går ifrån. Jag åkte nämligen hem till Sala igår efter krogen. Så nu sitter jag hemma hos mamma :) Blir mat hemma hos mormor ikväll. Fårse om det blir jobb imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!