jag kunde inte bry mig mindre

Galet irriterad. Hatar när man tappat bort en sak men såg för mindre en fem minuter sen. Då har man lixom lyckats lägga den på ett snitsigt ställe. Just nu pratar jag om mobilen, men den är funnen. Jag stoppade in mitt sim i en annan mobil nyss så har samma nummer men inga nummer till mina nära och kära. It sucks. Eller Camilla och Thildas har jag haha och det är väl dom jag behöver och dom andra viktiga kan jag utantill.

Jag och Camilla har solat ikväll. Det var skönt och välbehövligt. Odla lite cancer sådär i tonåren är väl aldrig fel. Haha, skojja men jag är faktiskt orolig för sånt. Fick skrika av mig lite idag också, stackars hennes öron haha. Men båda har samma åsikt så hon förstår precis vad jag menar. Nu väntar jag på att maten ska bli klar, är vrålhungrig. Blir kött och klyftisar och sås I think. Sen ska jag ta ett långt bad och bara ta hand om mig själv och smörja in mig med lotion. Så är jag klar lagom till PH :)

slänger in två gamla partypics :)

Tobias jag och Camilla :) Får alltid lika ont i käkarna när man är med den grabben på grund av att vi asgarvar konstant och ingen vet åt vad! (tror jag)


Pontus och jag! (gräslig färg på håret btw)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!