JÄVLA JUBEL IDIOT!

FYFAN. Jag är så jävla förbannad just. Skulle kunna mörda! Vilket jävla äckel du är. Att man ens kan sjunka så jävla lågt när man är 40+ går inte in i mitt huvud. Skulle bara vilja förstöra ditt jävla liv och jag vet att jag kan det genom att skriva en jävla massa här som räddar både mig och min familj. Men jag tänker inte sjunka så lågt. Jag går inte på svagare människor. Du är så äcklig och ful så det är inte sant. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH, DÖ! Önskar att du får vad du förtjänar en vacker dag. Du tror du ställer till det för andra, men just nu har du bara ställt till det för dig själv!

Kommentarer
Postat av: t

Me like it! Håller till 100% med i det du skriver!!

2010-01-21 @ 01:09:22
URL: http://theresesamuelsson.blogg.se/
Postat av: Sanning.

Kul att särskrivande nollor inte kan acceptera sanningen och förstå innehållet i det som tydligen retade dig. Det är det "jävla äcklets" fel att det gick som det gick. Har du läst ALLT "äcklet" skrev?

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, LÄS!

2010-01-23 @ 22:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!