johan falk

Frank.. han är min, så bara min haha. Finns det någon hetare? Jävla badboy alltså haha. Han sätt att gå, hans backslick, hans mustasch, hans röst, han sätt att skada folk så oskyldigt. Gah. (okej, nu räcker det)

Var jätte mysigt hos mormor iallafall. Åt älgfärsbiffar med potatisgratäng och smörstekta kantareller. Så jäkla gott. Sen så satt vi och prata bara. Och vi kom fram till att jag är nog en ängel om man gämför med mamma i min ålder. Skratta så tårarna rann vissa stunder. Fan vad jag saknar att inte bo hos mamma.

Nu ska jag kolla på sista Johan Falk filmen, buhu. Vill inte att det tar slut haha. Sen ska jag faktiskt försöka sova så jag kommer upp i tid imorgon. Åker nog hem till vässan imorgon, fast jag inte vill :(

later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!