kladdigt

Ännu en vacker bild jag kände för att bjuda på helt enkelt. Men var tvungen att visa den oslagbart goda kladdkakan jag och ida bakade idag. För att ha en anledning till att sitta och vräka en halv kladdkaka kan vi ju säga att vi fira min första arbetsdag i Oslo? huh :) Vi tryckte en hjärtformad pepparkaksform i en del och gav den till otto med glass till. Fyfan vad schyssta brudar, vem skulle inte trivas med oss i en vecka.. Att leva med ida i ett halvår föstår jag dock inte att han lyckats med. Men det blir snart utflyttningsfest för henne.. eller snarare inflyttningsfest för han som tar över hennes rum. (skojja) (a). Nu ska vi chilla ner lite, låta mitt hår torka och sen somna i skaplig tid. Jobbar imorgon ju haha hihi hoho.. thihihihih!  Nej nu är jag trött. Laateroo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!