nyduschad och frääsch..

Toodelo! Ida och jag har precis ätit lasagne. Ingen stor favorit eftersom jag inte tycker om köttfärsås, men det var grymt gott faktiskt. Ska väl aldeles strax knäppa första ölen skulle jag tro och börja fixa oss inför ikväll. Kan intr förklara hur fula kläder jag ska ha på mig så det får bli bildbevis på det sen istället. Nu sitter vi och kollar på en film/dokumentär som heter "it's hard to be a rocken roller" där det är utväcklings störda som är bombsäkra på att dom ska bli kändisar haha. Skit sött faktiskt, men klart man garvar. Nej nu blire nog inge mer bloggande idag. Kanske imorgon innan jag drar till sverige :) toodels.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!