sitter och asgarvar

ALLTSÅ hahahaha, fyfan vilken jävla kväll det var igår alltså! Så jävla stuprak, skojjar inte. Vi skulle ta ett glas vitt och det sluta med typ sex shots och en massa massa öl. Nej fyfan, så nu sitter jag och thilda och asgarvar åt allt vi gjorde igår. Efter krogen drog vi en donk sen våldgästa vi tydligen marcus och blev utslängda och jag blev asarg haha. Sen drog vi till Thilda och drack vin. Alltså jag önskar jag kunde berätta allt i minsta detalj men näe, det går fan inte. Somna i allafall åt fel håll i sängen av någon anledning så när ja vakna till på morgonen visste jag knappt vart jag var haha. Nej alltså fyfan vilken kväll, riktigt spårad haha. Nu ska jag försöka ta tag i mig själv. Sen drar jag och t ner på stan och firrar lite :) Nä hejdå, hahah alltså kan inte sluta skratta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!