skratt-attack

Jobbet idag gick fina fisken. Slutade runt 3 och då gick jag till Camillas skola. Sen drog vi ner på stan och fixa lite ärenden och tog en lattis på Gränden. Vi prata inte så mycke, vi satt mest och asgarva bokstavligt talat. Fyfan vad vi har vart störda idag och det är säkert bara vi som tycker vi är roliga.

C - Alltså det värsta som finns är nog när man drar in rök i fel strupe!
F - Ah alltså det måste nog vara det värsta som finns i hela världen (ironisk)
CF - hahahah!

Sen satt jag och härma en film med robert gustavsson.

F - Så blev han så föller så han tappa böxxerna! De tycker jag va rrrwuuuooligt!
Haha fyfan vad vi har garvat.

Ikväll blir det en lugn hemma kväll faktiskt. Orkar int hitt på nå. Haha, alltså nu börjar jag prata med den dialekten, skit kul. Så går jag runt och säger "Är du la go eller?" hela tiden bara för att jag har det som sms-signal. Orka....

För mycke tid att tänka, på allt jag ser hos dig. Jag vet att det går över, men det är lika svårt för mig. Om du inte saknar mig så har du dina skäl, men älskling fly till mig. Jag vill att du ska se att det regnade idag och det finns en mening med det....

My goal is to reach your hands anyday now
Please don't blame me for trying
to fix this one last time
I have a hard time as it is


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!