Svenska föreningen

Ska alldels strax fixa mig och sen ta tricken till svenska föreningen här i Oslo. Det är ett kolletiv med bara svenskar och eftersom jag behöver boende snarast möjligast får det duga en tid. Hoppas dom har ett rum ledigt eller åt minstonde får tills på tisdag eller onsdag nästa vecka. Det är skit läskigt att åka ensam eftersom jag inte har något lokalsinne och knappt vet vilket håll jag kom från lixom. Men det löser sig :) Måste våga. Ida jobbar till halv 6 så har gott om tid för både det och pumpa cv! Ska ta mig i kragen fan och lyckas med detta on my own.

Sen har jag bara några tankar i huvudet. Camilla skicka ett sms om att det fanns en videopå youtube som hette "västerås slask" och att jag skulle kolla och garva lite åt den. Det gjorde jag också. Eller nej jag garva inte jag bara kolla och tyckte så jävla synd om den/dom som verkligen suttit och gjort en filmsnutt av oss hundra tjejjer som var med. Antar att dom inte vet ett skit om någon av dom. Det konstiga är att alla är snygga tjejjer med ett bra självförtroende och inte bryr sig om vad andra har att säga när det gäller det där. Tror ingen tar åt sig ens om jag ska vara ärlig. Många är snart 20 och har kommit över det där stadiet med att göra "fjortisfilmer" på youtube. Dom som inte har det, haha.. har inget att säga. Vill inte ens veta vem det är som har gjort den för skulle inte bry mig mer då. Här är filmen :)

http://www.youtube.com/watch?v=mX5VOx8ETiM


Kommentarer
Postat av: veronicah

vad söt header du har.

2010-01-28 @ 14:14:41
URL: http://veronicah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!