svulla


Nu sitter dom och trycker smörgåstårta för fulla rullar. Sen ska dom ha kaffe och tårta. Sen är dom välkommna att gå. Ska skyna mig hem och duscha sen blir det ner till Å för att lämna en tröja och umgås med Camilla och Tess. Kanske går vidare till Silk senare för att lyssna på trubaduren lite. Värkar vara en hel del som ska ut ikväll. För min del blir det nyktert.

Kul! Kockan är halv 5 och jag har redan besöksrekord på bloggen. Åh, jag vill hitta orken till att lägga ner tid på den här. Ska försöka finna den också men det är icke lätt.

Bilder från Travgalan 2010


Vi fråga om det lät bra. Dom svara: Vi hade roligt.
Det är posetivt va? ;)


Japp....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!