tell me now I’m much too proud, all you do is fill me up with doubt

Alltså, den där pontus? Han repeterar dagarna som vanligt i slutet av programmet. Vet han inte att de filmas dygnet runt? Han kanske skulle börja video-blogga? Haha, nej han måste ha halva alfabetet konstaterat. Om han inte driver med oss alla tycker jag synd om honom.

Nu mina vänner (ovänner, stalkers, beundrare?) ska jag lägga mig i badkaret och granska min bruna hud. (haha) Nej, jag ska faktiskt läsa igenom H&M katalogen och kolla på den snygga manliga modellen. Graour, ni kan INTE ha missat honom. Sen blir det sängen och sova. Jobbar imorgon igen :) Men det är la lugnt. Hörs då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!