Tjosan

Heppåer. Igår drog vi hem till Fia och förfesta alla vanliga :) Va lite lojj eftersom jag varken ätit eller sovit något. Men det fixade vinet till kan jag lugnt säga. Sen var det party all in gånger tusen. Jag och några tjejjer tog en tarre ner på stan. Eller, vi var fan på stan och förfesta. Var bara för lata för att gå till Silk. När vi väl var där träffade vi på tobbe och grabbarna sen är det kolsvart :) Kan alltså inte berätta så mycket om vistelsen på Silk. Vet i allafall att lite senare drog jag och två andra till Pluto. Skandinaviens bästa dj skulle tydligen vart där, men lyssnade inte på musiken, minns inte iaf haha. Sen drog jag i allafall ut därifrån helt ensam, orkade inte vara där. Skulle gå tillbaka till Silkis men dom hade stängt. Som tur var kom Kaup, räddaren i nöden. Drog till Burger Cornen och åt mat, senare mötte vi upp dom andra på TipTop där dom åt tydligen haha. Efter det drog jag camilla och hampus hem till Fia igen och efterfestade. Det var väl det enda som var roligt den kvällen typ.. Alla var i allafll så glada då och dansade och hade skojj.

Idag så har jag camilla hampus och oscar kollat på film. Sen kom Max och Marcus och och killarna hade Fifa turnering medans jag och camilla sov som stockar haha. Inte så insatta med andra ord. Nu ikväll så åkte vi till donkis och åt mat. Hela familjen lixom. Sen skjutsade hampa hem mig och mills och nu har vi bara kollat på paradise hotel och tagit det lugners :) Ska försöka sova i tid, en annan har ju ett jobb att sköta. Och känns väldigt bra att jollovet är slut för er andra! ha-ha

<3......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!