vilket jäääävla dårhus!

Alltså fyfan, jag har garvat sen jag kom hit helt seriöst. Ida börjar med att lura i mig att otto som hon bor med är helt psyk och att hon brukar vakna av att han står på alla fyra i sängen och dunkar huvudet i väggen och säger "dumma otto" om han har gjort något dumt under dagen, hahaha. Sen säger hon att hans bror har downsyndrom och har ett glasöga. (glasögat var faktiskt sanning haha). Ah fyfan. Man får tydligen köpa öl här när man är 19 så vi drog och köpte 3 6-pack och nu är vi spårade. Har vart hos Ottos bror hela kvällen och haft en chillout kväll. Imorgon blir det att pumpa ut cv! Någon nytta lär man göra antar jag. Nu orkar jag inte skriva mer, otto går och stryker händerna mot väggen och säger att det är dålig energi i lägenheten så han måste ut nu och komma in igen och hoppas på det bästa. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!