Wipe that smile off your fucking face

Nu har jag fipplat med bloggen ett bra tag, utan att skriva ett enda inlägg. Idag var jag i allafall ledig så mötte upp thilda runt två tiden och åt på gränden blev också en latte. Och självklart mycke babbel. Det är väl det vi tjejjer är bäst på, babbla om allt och ingenting och helst om samma sak hundra gånger.

Toplistan för hetaste tjejsnacket går väl ungefär såhär:
1 Killar (om hur sårade vi har blivit osv)
2 Skitsnack (om alla andra, skönare att bry sig om andras liv än sitt eget)
3 Party! (även fast det bara är måndag lär man planera fredag och lördag)
4 Kläder (om det nya som kommit in till våren)
5 Om hur jobbigt allting är (åh-jag-orkar-inte-med-livet-JO-det-gör-du-vissté-snacket)

Efter gränden gick vi vidare in till Gina Tricot och själv blev jag 600kr fattigare. Det blev en jeans-skjorta och en ljusgrå blazer :) Skitsnygga och båda två var helt klar cravings. Kanske inte kan säga att det behövdes en till kavaj egentligen men som sagt, hur snygg. Sen drog vi hem till Thilda och hon knäppte massa kort på mig. Brukar inte gilla när andra knäpper kort på mig men det gick bra faktiskt, slänger upp några där nere. Sen drog vi med Karolina och fixa lite hemligt stuff och tog med oss gidde-grillen på vägen hem. För fett, för flott och bara för snuskigt, men lite gick i såklart. 

Imorgon blir det att jobba så jag ska lägga mig nu så jag kommer upp överhuve taget. Efter det ska jag nog träffa Camilla. Pappa ville att jag skulle svänga förbi doktorn också och kolla upp mig hosta som tar död på mig. Men ha det så bra nu, so long suckers.






 

Kommentarer
Postat av: KALLE

DU ÄR SÅÅÅÅÅÅ SEXIG! LOVE YOU ! PUSS!

2010-01-14 @ 16:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!