Lysekil dag [1]

8 timmar senare var vi äntligen framme. Framme i mitt paradis. Bilfärden gick bra, jag och felix smaska på godis och kittlade varandra. Kollade på pokémon film och lyssnade på musik. När vi var framme åkte vi ner till havet på en gång där mamma, mormor och bror stod och väntade på oss. Vi la nämligen i båten på en gång och hann med en liten åktur till våran båtplats. Sen blev det en drink och grillning. Ikväll har vi bara suttit och pratat och skrattat. Spelat kort och kollat på finalen. Grattis Spanien, kanske man borde säga. Jag ska alldeles snart försöka sova, för imorgonbitti så väcker mamma oss runt halv 7. Vi ska nämligen ut och fiska på morgonen, då det är som bäst :)! Eller det beror på hur trött jag är faktiskt, men det är ju så fridfullt och skönt sådär på morgonkvisten. Annars blir det en långpromenad med Nina. Hoppas även att dagen bjuder på sol för då åker vi ut till någon ö och steker hela dagen. Ha det så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!