Lysekil dag [2]


En nybadad fanny (så söt helt naturell, ha-ha...)

Jajjamensan, här har vi badat! Det är så jävla soft här borta. Jag kom inte upp och fiska imorse så stannade hemma med Nina och solade. Efter lunch åkte vi ut med båten och bara gled. Låg framme på däck och stekte. Så glad för min färg så det finns inte. Dom börjar tröttna på att höra "men alltså kolla, kolla vad brun jag blivit :D". Vi åkte först och kollade på sälarna så Felix fick se på dom och efter det åkte vi in till stan i lysekil och köpte glass, samt tankade båten. Nu har jag precis tagit en dusch för att skölja bort salt vatten och cocos oljan. Nu ska jag ringa camilla för hon tjatar sönder, men saknar redan min lilla cameltoe :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!