lysekil dag [7]

Dagen började inne i stan. Blev inte mycke till shopping men ett förvånadsvärt konto-uttag. Det tackar man ju inte nej till. Sen åkte vi hem i hopp om solning men det sket sig det också. Så vi åkte ut med båten och fiskade i drygt 3-4 timmar. Det är skön avkoppling. Behövde verkligen rensa tankarna. Det finns vissa människor som gör mig så frustrerad så jag kan vara arg en hel dag. Vi åt jätte god middag och efter det tog jag lillpojken och nattade honom. Läste bok och sen var det dax för nu-ska-jag-också-sova-så-vi-måste-vara-tysta tekniken. Gick ju sissodär till en början. Det var allt från mammamu sånger till bygga kojja under täcket. Men till sist sov lille Felix och då var det dax för kaffe och kortspel :) Nu ska jag äntligen få sova. Hoppas på sol imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!