I can really use a wish right know

Barnen var så fina i kyrkan. Min bror var så fin. Stolt storasyster. Vi har ätit tacos hemma hos mormor, tanken var väl att vi skulle ha lite trevlig familjetid. Men han som var anledningen till middagen hade ju minst sagt myror i brallorna och var borta innan vi andra hade ätit färdigt. Men det var gott.

Ikväll ska jag bara ta det lugnt. Kolla på film och njuta av min ledighet. Är forfarande krasslig. Ryggraden och knät börjar dock friskna till. Kanske träffar Alexander lite ikväll om jag inte har något bättre för mig. Fårse om orken finns till. Mamma och Maria ska ligga i buskarna ikväll med kikare. Fyfan, vilken morsa vi har alltså. Dom ska spionera på Marcus (min bror), dom ska väl antagligen festa ikväll haha. Maria och Mamma har höll på sådär redan på den tiden jag och Ida var små och var ute och röjde. Tur var väl att jag mest hängde i västerås redan då haha. Ne, stackars grabbar säger jag bara.

Imorgon skjutsar mormor mig och cykeln till västerås :) Skönt att ha något att rulla fram på i sommar. Nu ska jag kolla lite film, ha det bra så hörs vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!