I wanna be forever young

Tjabba :) Snart är det äntligen midsommar, jag längtar söndar. Som jag saknat alla :) Både mina släktingar och alla vänner jag i stort sätt bara träffar på midsommar. Igår så åkte i allafall jag och kamelen till sebbe och tobbe där det var massa andra boys också. Kollade först på fotbollen och sen på twilight2. Höll på att somna, solen gör än så jäkla trött. Sen fick vi skjuts hem av simon och då kolla vi lite på tv och efter det slockna vi.

Ska fixa mig lite snart så ska vi åka ner på stan och gå till banken. Sen äre bara och vänta på mammas kompis som vi ska åka med till Sala :) Och imorgon..... då åker vi :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!