A thousand miles seems pretty far,but they've got planes and trains and cars. I'd walk to you if I had no other way, our friends would all make fun of us, And we'll just laugh along because,We know that none of them have felt this way.

Tisadag idag, Onsdag imorgon.. Jag vill bara sova bort den här veckan. Inga pengar, inga möjligheter. It sucks to be me right know. Annars äre en dans på rosor kan jag erskänna... eller? Jadå, inga sura miner här inte. Går dock fortfarande runt och är skitglad samtidigt som jag är nere. Men det snurrar runt mycke i min skalle just nu och jag har gjort en del jobbiga val som jag går runt och tänker på hela tiden. But whatewaa...

Jobbet idag gick väl helt okej. Stod från kassan från nio till halv 3, lite smått hungrig då. Fick i mig en liten bit cheeskake (utan smulpajen underst), godkänt av GI metoden så kanske inte sten på mig! Efter jobbet drog jag hem och gjorde räksallad med Ida, mumsigt värre. Nu tänkte jag göra armhävningar och situps och efter det hoppa in i duschen och sitta där preciiiis hur länge jag vill hade jag tänkt. Sen locka håret med plattången så är man fräsch imorgon på jobbet och får en halvtimmes mer sömn tomorrow morning.

Fan vad bääääd jag blivit med bilder nudå, tvingar mig själv att ta några imorgon. C ya later aligator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!