And you don't wanna be here in the future. So you say the present's just a pleasant. And you don't wanna look much closer. Cause you're afraid to find out all this hope. You had sent into the sky, by now, had, crashed. And it did because of me..

Hej :) Träningsnarkomanen fanny här.. hahaha, nu tog jag i så att jag sprack. Jag ljög till och med. Men jag kom i allafall nyss från gymmet. Gick dit med Lisa och Jenny :) Sprang på band, hur skönt som helst. Det var en kille som psyka mig genom hela milen. Öka jag takten, gjorde han. Och när jag gav upp, ja då gav han upp. Så vi var lika bra antar jag. Han vann knappast för att han stängde av maskinen 1 sekund efter mig. Nepp! Haha, men det var lite bra för min vinnarinstingt faktiskt. Snygg var han också, det såg jag minsann dom få gånger jag slängde blicken på honom. Har bara ätit havregryns gröt idag och druckit kaffe så nu blir det kyckling även fast klockan är tio. Mums! Sen blir det hollywoodfruar, paradise hotel norge och kanske ett avsnitt ct :) C-ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!