full på en söndag, fy farao!

900kr fattigare, satt perfekt då lönen klirrar in på kontot imorgon. Inga sura miner här inte. Att betala böter lär man sig bara av. Hör nu, man ska INTE åka trick utan månadskort, då blir man fattig. Det firade i allafall alla 3 med en öl i parken 12 på ljusa dagen. Vissa trodde vi var alkolister, andra trodde vi tog vara på livet. Sen drog vi till Ryes, en pub/cafe och drack 8 öl var till. Vipps var man full 5 på kvällen. Börjar dock nyktra till nu och funderar på att äta någonting. Det har jag nämligen inte hunnit tänka på idag. Jag är ledig imorgon och det ska bli så jäkla skönt :) Ska ligga och sova hela dagen! Jag har en massa bilder, men dom slänger jag upp imorgon för jag ska decka nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!