hallå i stugan

Fuck, årets träningsvärk hälsar på idag kan jag säga. Fyfan, imorse när jag klev upp kunde jag inte ens räta ut benen. Har gått som en kärring som har bajsat på sig hela dagen kan jag säga, inte okej. Idag är det vilodag. Jag håller på att kolla på gossip girl nu. Funderar starkt på att sova runt 9 ikväll men fårse hur det blir med den saken, det är ju inte särskilt tyst i kollektivet då. Jobbet gick i allafall bra, kom en timme för tidigt dock, och sluta en timme senare än vanligt. Så typiskt, men det är ju pengar :) Jobbar imorgon och på lördag också. Måndag nästa vecka har jag tagit ledigt, för på söndag är det HOFFMAESTRO! Faa-an vad galet :) nej rökpaus...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!