Hej på er!

Solen lyser ute ännu en dag, framtiden kanske är ljus trots allt. Jag och Ida drog upp och ut till klockan 12 idag. Gick en liten prommenad och köpte med oss ägg på vägen. Igår gick vi på långprommenad och hittade 200kr på backen. Snacka om att det satt som handen i handsken. Vi har ingen mat och är helt panka en vecka till.

Däremot har jag vaknat upp med fetaste huvudbvärken. Alltså jag spyr typ, så ont gör jag. Inte i närheten av en bakis-onthuvudet. Ush och blä. Ska lägga mig och kolla på film och försöka vila bort huvudvärken. Ikväll ska tjejjerna festa.. vet inte hur jag ska göra. Om jag ska hänga med fast i nyktert tillstånd eller om jag ska stanna hemma. Det behövs städas i rummet också men just nu spyr jag av tanken. Funderar på att fixa mina naglar också, haha. jaja vi hörs sen kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!