Hoffmaestro ikväll, på återseende med andra ord ;)

Drog fan en utgång igår impulsiv som man är. Tvättade fram till halv 1 på kvällen och bestämde mig sen för att dra med Amanda och Julia för att clubba lite. Falsklegg check! Pirret i magen för att inte komma in någonstans var allt för länge sen man upplevde. Men det gick ju som smort det där alltså. Först drog vi till Nicol och shaka lite och träffa lite dryga gräbbs. Sen drog vi vidare till Open på Ackebrygga, där är det en ääända stoor KÖÖ.. men om vi kom in, vi kom knappt ut ;) Det är rättt imopnerande att komma in på en ställe med 23 årsgräns med ett falsklegg där man är 22, enligt mig själv alltså. Men det säger ju mer om vakterna än om mig. Men vi shaka lite där också och vid halv 4 stängde det typ. Tjejjerna drog borta matcher bägge två. Själv är jag så jävla trött på killar, ser dom knappt. Fast träffade en sköning på vägen hem som jag snacka lite med. Jag sa, "ta inte mitt nummer, jag tar ditt".. funderar fortfarnde på om jag ska höra av mig.

Har väl sovit 4 timmar inatt, lagom sådär. Men tänkte dra ett par timmars sömn nu så man är fit for fight till kvällen. Det är hoffmaestro för faen! Det kommer bli så jääääävla fett! Ikväll kan jag faktiskt tänka mig att lägga mitt jag-är-så-jävla-trött-på-killar-humör åt sidan (A)!

fahlsan signar ut, slut!


Kommentarer
Postat av: Oslo-J

Hej, ja kan ta ditt nummer men du får inte mitt. OK?:D

2010-04-05 @ 19:51:56
Postat av: fannny

maaaaybe

2010-04-05 @ 21:34:21
URL: http://fahlsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!