Idag är jag på benen igen :)

Inga tårar spillda och jag är på benen igen :) Vilken underbar dag. Jobbet gick superfort och det var faktiskt rätt roligt också. Efter jobbet drog jag hem och tog en kaffe och varva ner. Och..... (trummvirvel).... kvar över 7 stod fanny i en spegelsal och körde step up och styrka! Fiiiifäääään vilken tjej alltså. Ja låt mig tycka jag är bäst i världen ett tag nu för fan vad jag kämpade. Klarade hela timmen utan "olagliga" pauser, det tycker jag är duktigt för en alkoholist som både röker och äter onyttigt. Men det gör jag i och försig inte längre, GI-metoden rullar på sakta men säkert :) Köpte en ny tröjja idag också på mitt jobb, jätte fin. Lite smögen/lysekil känsla på den faktiskt :) Kanske kan ta en dagens outfit bild imorgon och visa den, för den kommer nog på. Nu tänkte jag kolla på paradise hotel och gossip girl, like it big time! Sen ska jag sova för var offline imorse när jag steg upp alltså.

Camilla kanske kanske kanske kanske kanske kommer i helgen. Antagligen inte, men tanken gör mig så glad för tillfället så jag hoppas ett tag. Kommer ju börja gråta vare sig hon kommer eller inte så det kvittar ju :) Henns pappa ska nämligen upp till Norge men till ett helt annat place, det är där det fuckar upp sig. Annars är det ju bara 14 dagar kvar tills super duon gör gatorna osäkra igen :) Millisen, min största kärlek<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!