I'm afraid to say hi, because I am terrified of goodbye

Hej på er :) Huvud värken är som bortblåst i allafall, tur det. Jag somnade aldrig tidigare idag. Gick istället ut på en långprommenad med Zebastian till Ackebrygga. Bara pratade och gled i vårsolen. Sen hämta jag min post och då mötte jag Kalle och Tim. Så följde med hem till dom och åt frukt och satt och snacka ett tag. Nu har jag precis städat rummet som Ida sa hon skulle städa ikväll när hon kom hem. Tänkte att det skulle vara skönt för henne att slippa det efter jobbet lixom. Nu ska jag gå ut och röka och sen ta en dusch. Är skit hungrig men väntar tills Ida kommer hem så får vi äta någonting då :) Ikväll får vi se om vi drar ut ett tag eller om det bli tredje filmkvällen i rad. Skypade med Thilda idag också, så länge sen jag hörde hennes röst alltså. Hon ska iaf skicka sitt legg till mig så jag kommer in på krogen här borta. Alltså, haha man känner sig som en 17 åring här borta även fast man fyller 20 om några månader lixom. Men snart blir det andra bullar! :D

Och om det  är som det verkar så står jag emellan att aldrig mer prata med dig eller skratta dig rakt upp i ansiktet och tacka för tiden du fanns där. FYFAN om det är så. USH! Jag beklagar verkligen i såfall, för det finns fan inget att säga grattis åt.

I'm afraid to say hi, because I'am terrified of goodbye..
fahlsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!