It is easier to live with the pain than to do something about it.


Skinnväst - Ida, Hoodie - Northbrook (tobias haha), Sammetsleggins - Vila
(smycken och kängor till det)

Jag har tappat bort min laddare till digitalkameran, därav dom ruttna webcam bilderna. Jag har vart vaken sen kvart i sju i morse jag :) Kom på att jag började en timme senare men struntade i att somna om så jag har kollat på paradise hotel och ätit ägg. Fixat mig, packat träningskläder och kollat lite på andra avenyn :) Varje dag den här veckan är pain, men ändå så jävla underbara. Jag längtar hem som en jude! Men nästa vecka på onsdag åker jag, ida, johan, patrik och jens hem till sverige. Skönt att åka bil :) Åh, jag kan lova att jag kommer gråta mer när jag kommer hem och får träffa mina älsklingar än när jag åker.

Nej som sagt, jobbet. Slutar kvart över 6 sen blir det gymmet, antingen ensam eller med ida :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!