jag vill knarka!

Hej :)

Hoffmaestro var ingen besvikelse, dom är alltid bäst. MEN, dom är grymmare på hemmaplan. Där vi västeråsare vet hur man uppför sig! Det var helt enkelt för tort. Och jag tycker inte självaste Hoffe ska behöva förklara hur vi i publiken ska dansa.. Men, fick höra en ny låt och det bådar gott så att säga :) Sket i allafall utgång efter, gick hem och sov :)

Igår så vakna jag med jorden huvudvärk så det blev en chilldag, var ledig från jobbet och allt :) Jag och Ida gjorde lite nödvändigt, som att städa och diska. Betala böter, osv!

Gårdagens roligaste:
•Ida tyckte hon hittade en knöl på bröstet och bad mig känna. I samma sekund som fredrik (som är bög) med hakan nere i backen och stirrar på oss. FYFAN, vad vi skrattade kan jag säga.

•Vi lurade tjejjerna att patrik (lever på gymmet) brukar stå och dansa vals framför spegeln och i tunneln på vår innergård. Patrik stod och lyssna på vad vi ljuger om och sen säger han: "alltså det där minns inte jag". Alltså, hahaha! Vi lura inte bara tjejjerna lixom, till och med Patrik. Hur lyckas man med det?

•Killen som tog hand om oss på gymmet när vi skulle börja där. Han som visa oss runt och skrev på papper med och så. SOM FÖR ÖVRIGT ÄR SJUKT SNYGG, ringde mig igår. Hihi, Han pratade om allt mellan himmel och jord i en kvart, sen frågade han om jag vill ha en personlig tränare på söndag. Och det var man ju inte sen att tacka ja till ;)

• Kollade på Fucking Åmål, därav rubriken! Så jävla bra film haha. "ah men kolla då, analsex, anorexia. Nej inge analsex, jag känner inget!"

Nu blire kaffe :) Gymma efter jobbet så vi kanske hörs efter det :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag som verkligen trodde du skulle hänga me hoffm? ville dom inte vara med dig längre?

2010-03-23 @ 21:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!