orka vara glad

Farkans negativa lista
♣ Det är iskallt vatten i duschen, så kan därför inte duscha!
♣ Tjejjerna i kollektivet festar, så kan därför inte sova.
♣ Är hungrig men det finns ingen mat, kan därför inte äta.
♣ Vill sova men är jätte pigg, kan därför inte sova.
♣ Vill vara sjuk från jobbet imorgon men det var jag förra veckan, måste därför jobba!
♣ Ida & Johan pussas så mycke så jag blir äcklad, kommer därför aldrig skaffa pojkvän.
♣ Saknar camilla så jävla mycke, kan inte ens förklara!
♣ Saknar Thilda så jävla mycke, hoppas hon inte har glömt bort mig.
♣ Har sjukt ont i halsen.
♣ Har inte tränat på 3 dagar, kommer bli tjock! (haha)
♣ Mina naglar torkar aldrig, har målat dom med dödens färg. (svår gissat?)
♣ Finns ingenting bra jag kan kolla på datorn.
♣ Inge illa menat men dom jag bor med låter som ett hönshus...
♣ Nej fyfan, självmord nu.

Alltså ursäkta, men den skulle kunna bli 3 gånger så lång om jag bara pallade. Det mesta är verkligen bajs just nu. Egentligen så är dom här sakerna där upp inte så jävla pain egentligen, men just nu känns allt hundra gånger värre än vad det är.

Ska kolla om det finns varmvatten nu och i sånna fall ta en dusch. Sen ska jag leta ut några kläder att ha på mig imorgon och sen kolla lite web-tv tills jag somnar. Sover ensam ikväll, johan och ida drog nyss. Skönt :) haha skojja.. eller? Nej behöver nog en kväll i ensamhet känns det som. Åh, skulle kunna skrika rakt ut. Vill bara slå sönder någon, det skulle nog kännas bra för stunden. Okej, det är fel på mig. Tro det eller ej, men behöver nog inte västerås luft i mina lungor. Och lite kärlek från mina nära och kära.

Signar ut, suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!