I'll never be the same, If we ever meet again


En bild från helgen på mig och Ida :)

Åkte till Idas jobb lagom tills hon slutade idag och mötte upp henne. Vi gick till skräddaren och hämtade hennes skinnbyxor som blev äckligt snygga, skapligt avundsjuk :) Sen drog vi till kontoret på svenska föreningen och snackade med Niklas om stuffs. Fick med oss en ikea-garderob till Ida och en klädstång till mig. Lyckades få hälften av svenska föreningens grabbar att hjälpa oss. Eller aa, i allafall 3. Men det är rätt bra gjort att få 3 okända aniskten börja jobba, haha. Så vi har skruvat Ikea garderob i ca 5 timmar vi :) Och kom inte och säg att det är lätt för att det är Ikea, för det är det tammefan inte. Sen drog vi och köpte en yogurt och banan som fick bli kvällsmat. Och vet ni, jag har börjat göra situps på kvällarna helt frivilligt ;) Igår klarade jag bara 20 (hahaha), idag blev det 5 till.. imorgon kanske jag är upp på 30?

Är ledig imorgon också antagligen, om dom inte ringer in mig.. Men ska nog ändå gå upp och dricka kaffe med Idapida innan hon drar till jobb. Så man kommer in i rutinerna igen (känner mig ur ballans), så kanske jag slipper ligga här halv 3 på natten och blogga, som om jag inte behövde min skönhets sömn..

CIAO!


Kommentarer
Postat av: camilla

och här sitter jag och smockar i mig kladdkaka :( hah fyfan!

2010-03-02 @ 19:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!