Sverige!

Wiho, sista jobbdagen avklarad. Imorgon klockan nio går bussen till Sverige. Fan vad skönt, borta bra men hemma bäst. Stannar tills på måndag så ska försöka hinna med allt jag vill. På onsdag åker jag hem till mamma med Camilla och stannar där tills på fredag. Fredag kväll blir det party med Camilla, hoppas på Daniella och hoppas på många andra också. På löprdag blir det att fira bästaste thildas 20-års dag! Det blir förfest hemma hos henne med ett gäng people och sen blir det tydligen timbuktu på silk. Jag följer min älsklings vilja denna kväll :) Hoppas självklart på att Millisen hänger på, vill vara med mina två bästa vänner så mycke som möjligt. På söndag har jag inte riktigt bestämt mig för om jag ska på restaurang festen eller inte, men antagligen då det är den bästa under Påsken :) Måndag är det somsagt hemfärd men ska försöka hinna med lite då också såklart :)

Nu ska jag fixa iordning mig lite granna och sen ska jag ut och äta med Johan och Ida, säkert några fler också, hoppas på det :) Sen ska jag hem och packa :D Ska verkligen inte ta med mig för mycke kläder hem. Men jag vet vilken beslutsångest jag kommer har. Men ska försöka med högst två par skor, två eller tre party-outfits och lite casual clothes också såklart :) Har inte bestämt om det blir en tidig eller sen kväll, återstår att se. Men jag har sju timmars sömn framför mig på bussen och vill sova bort så många som möjligt. Men fan vad resan kommer gå snabt, vill bara hem nu! Klockan 3 står min älskade bästis och väntar på mig vid bussen :)

Hörde ni då, vi har fått lite ny arbetskraft på jobbet. Jätte kul, bara det att ena är färgbild och det är lite opassande då vi färgsorterar alla kläder i butiken. Och den andra tar lunch stup i kvarten och pratar i telefon. Även om jag får mig ett gott skratt emellan åt så är det lite drygt. En veckas ledighet är mer än behövligt kan jag säga :)

Nej ska rappa på, hörs!

Kommentarer
Postat av: thilda

du är MER än välkommen hem älskling! och ja, du ska följa min vilja på lördag - min dag ju ;) hahaha! PUSS HONEY <3

2010-03-30 @ 19:54:28
URL: http://discord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!