You can not come back now, But if I think about it, you've never been there



Skinnjacka - H&M. Boots - DinSko. Väska ala chanel - secondhand.
Byxa med skinndetaljer - GinaT. Jeanskjorta - JC.
Tisha med avklippta armar - H&M.

Så nu har jag vart och pejjat hyran till Niklas på svenska föreningen :) Försökte i allafall hämta tvättmedel men det fanns inget just nu så det blir antingen att vänta eller gå och köpa. Nu täntkte jag göra mig en kycklingomelett till frukost höll jag på att säga, blir mer som lunch och en kaffe till det. Samtidigt som jag ska kolla på filmen jag tipsa om igår (innan jag sett den, haha).


(gillar faktiskt bilden!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!