you used to be cute, then you got kinda cute.. But now.. What happend?

Hej :) Känner på mig att det kommer bli en bra dag faktiskt. Lyssnar på Darin - Viva La Diva just nu, den betyder verkligen någonting. Har precis packat träningskläder och ska snart glida till tunnelbanan. Jobb nio till fem och efter det blir det träning. Om inte Ida ska träna måste jag dra dit ensam. Imorgon är det tisdag och sen är det onsdag och vet ni vad som händer då? Då kommer jag hem! Fyfan vad jag längtar :)


Camilla och jag :) Konstiga är att här var vi inte så tajta som vi är nu, men vi hade temmefan alltid roligt tillsammans, vad vi än gjorde.


Saknar den här tiden faktiskt!


BÄSTA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!