Hej :)

Bloggningen ligger aldrig på topp under hemfärderna till sverige. Eller gör den det någon gång nu för tiden? haha. Yeye, min helg har vart helt perfekt! I lördags, dagen efter valborg alltså. Vaknade jag som vanligt upp utan baksmälla. Fick dra upp Camilla ur sängen däremot. Gick hem till Jonas Alvarson och städade runt 1 tiden som jag så snällt lovat kvällen innan. Han ställde ju upp på en fet valborgs förfest så :) Efter det gick vi till spicy och åt en väl förtjänt lunch där vi träffade Oscar och hans polare från lumpen. Sen drog vi hem för att göra oss i ordning för ännu en partykväll. Tvingade Abras att kicka förfest och den blev hemma hos Martin där även Henke och Michael befann sig. Runt 12 slaget drog vi alla till bmb :) Träffade på jeanette lite snabt och det var jätte kul att se tjejjen. Hon får mig alltid att tänka på natten vi tog studenten. Vi hade så jävla roligt den kvällen. Jaja, det blev väldigt mycke alkohol den kvällen så det spårade väl lite smått. Men vad gör det ;) Vaknade upp med en ångest som hette duga, men jag hade min soulmate bredvid mig som mådde lika bääd hon! Vi mötte upp thilda och gick till gränden för att snacka ut. Dit kom även grabbarna vi var med kvällen innan. Lite senare på kvällen kom mormor och hämtade mig och mills så åkte vi till sala där vi har spenderat gårdagen och idag. Imorgon får vi skjuts tillbaka till vässan. Min buss går till Oslo klockan 10 imorgonbitti och det känns väl sådär. Vill inte åka, vill verkligen inte. Har det så jävla bra här hemma med mina vänner. Men det är bara en vecka, sen åker jag till vackra lysekil och möter upp familj + camilla! Så det kanske inte är så synd om mig trots allt! :D

latero!


Det bästa med dig är att det spelar ingen roll vad vi gör, vart vi befinner oss, vilka vi har runt omkring oss.. vi har ändå ALLTID lika roligt. Vi hade inte höga förväntningar på denna valborg. Jag tror vi hade glömt bort att om vi bara är tillsammans så blir allt bra! Om vi så vore ensamma kvar på jorden hade vi haft det lika bra. Du är den bästa jag vet och jag känner på mig att vi kommer köra rullator race tillsammans när åren har tagit oss dit. Jag är glad att jag hittat min soulmate!


Jag och Adam :)


twini :)


Hittade en skön tjej på vägen haha!


Gick och köpte cigg med någon grabb. Här ska jag nödvändigtvis gå och ballansera på något räcke. Där av hålla handen grejjen haha.


Johan och jag hemma hos Jonas :)


Emil och Mills :)


party! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!