kan inte sova

Kan inte sova.. och här är några tankar medans jag försöker somna:

• Varför har restaurangen "Real" försökt bli vän med mig på fb 3 gånger nu?
(dock har jag mina aningar, jag är inte dum)

• Den här dagen har fanimej vart förjävlig.. men det blir nog bättre.

• Den där äckliga gubben spyr jag av.. fyfan skulle kunna döda honom...

• Fan vad jag hatar när folk jag känner pratar med folk jag hatar..

• Den där bruden är så fucking jävla äcklig och fick mig att ta mitt störta misstag genom tiderna. Hon borde också dö...

• Undra om man kan ha jeans-shorts och den nya kavajen imorgon eller om det blir regn.. vad kan man ha till den kavajen då... hmm..

• Sluta garva, sluta prata, sluta snarka, sluta låt där ute för i helvette, låt mig mig sova. FÖRSTÅ att man försöker sova då..

• Saknar mamma så det gör ont, hoppas hon vet hur mycke hon betyder för mig..

• Fuck.. nu försöker tårarna ta sig ut igen..

• Imorgon ska fan bli en bra dag...

• Ha-ha-ha.. visste att vi inte skulle bli utslängda. Dom har varken råd eller lust att förlora dom bästa på denna förening..

• Nejfan.. måste somna NU! Jag försöker ju inte ens, får skylla mig själv..



Det där är mina tankar i huvudet just nu, bokstavligt talat. Precis sådär. Då kanske ni känner hur mycke hat och ilska jag har haft i mig idag? Men som jag tänkte tidigare, det blir bättre imorgon. Och då kan jag förmodligen tänka klart och kanske stryka över någon av tankarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!