Nobody can go back and start a new beginning, but anyone can start today and make a new ending.

Om ett halvår när jag kommer kolla tillbaka i bloggen (om den finns kvar) så kommer jag minnas denna period som väldigt jobbig tror jag. Anledningen till att jag i stort sätt slutat skriva här är för att det är inte kul att läsa om någon som är ledsen eller sur jämt. Men jag tänker strunta i det. Alla har sina perioder och man lever inte alltid på rosa moln. Jag började blogga för att jag tycker om att skriva av mig alla känslor jag bara vill få ut, och det tänker jag fortsätta med. Idag när jag vakna han jag knappt öppna ögonen förräns paniken knacka på dörren. Jag somnade om och sket i allt. Vaknade 3 och mådde likadant. Men jag brydde mig inte. Jag städa på rummet, men brydde mig inte. Åt en macka som var skit äcklig, men jag brydde mig inte. Jag har så mycke frågor i mitt huvud jag känner att jag vill få svar på. Men jag vet inte vem jag ska fråga. Och jag defenetivt inte om jag vill höra på alla dessa svar. Det är jobbigt att leva med smärta men jag tror nog det är ännu jobbigare att ta tag i den och göra något åt den. Jag har ingen att ta ut all min smärta på så jag lägger den på Oslo. Jag skyller allt på Oslo och kallar den för "jävla skit stad". Och det får mig ju inte att känna mig hemma här heller. Och det är så jävla fel. Jag trivs här, jag tycker om mitt jobb och har för det mesta riktigt bra dagar. Nu får det vara slut på detta, men det får ta den tid det behöver för att må bra igen. Iblan undrar jag om man skulle gå till någon och prata ut med. Men när jag tänker den tanken en gång till ångrar jag mig. Det är ingen som kommer förstå vad just jag känner och bra lyssnare.. ja det har jag redan. Vi får hoppas det vänder snart. Efter regn kommer solsken.. eller kanske snöstorm?


Efter jag vaknat idag tog jag i allafall en dusch och ryckte upp mig. Mötte Ida och hade lite pepptalk. Det kändes skönt och båda bestämde sig för att bättra sin livsglädje lite mer, haha. Vi började med att ta tag i våran äckliga lägenhet. Jag tror helt seriöst inte att ni förstår hur skitet och äckligt det är i vårat kök/vardagsrum. Vågar inte ens berätta det värsta, jag skäms på riktigt. Men nu är det i allafall rent och vi fick en ny tv och bord som lite "tack för att ni städar" av "hyresvärden". Sen så firade vi med nudlar framför Bert :D Kollade nyss på paradise hotel, det börjar närma sig final! Dom bästa åker ut en efter en. Får se om jag tar mig ur sängen imorgon. Skulle vara bra.. hoppas humöret är glatt. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!