tik tok on the clock


Kan inte säga att tiden gått fort men snart är vi där. Det var inte speciellt länge sen jag flyttade ifrån min bästa vän med tanken i huvudet att "jag klarar det här, hon kommer efter studenten". Många av er skulle säkert bangat. Men jag visste att den här dagen skulle komma. Jag kan inte och vill inte vara utan min bästa vän. Jag tror verkligen det ska vara du och jag mot världen. Ingen är bättre än oss tillsammans, det går bara inte. Det viktigaste av allt är att vi aldrig svikit varandra, aldrig gjort saker som gjort den andra ledssen, aldrig bråkat (okej, små undantag som mitt morgonhumör och sånt räknas inte nu haha).. Nej vi respekterar varandra och det tror jag är skit viktigt. Snart tar du studenten i allafall och ett par dagar efter det följer du med mig till Oslo, för gott! :D Fyfan vad vi ska göra denna stad osäker. Vårt liv börjar NU! Fatta, vi är fria, DU är fri :D Åh, jag längtar efter oss. Soulsisters!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!