väl uppe på berget är vi ändå inte nöjda

Hejsan. Idag har man blivit upplärd på jobbet. Ska få mer ansvar än vad jag redan har och nu handlar det om att prisa kläderna som kommer in till butiken. Det är som sagt en secondhand affär och därmed prisas allt för hand efter märke, kvallite osv. Det är lite knepigt i början. Det är lite svårt att sätta pris på vissa kläder. Vissa saker jag älskar hatar en annan, man har olika uppfattningar. En LV väska kan gå för hundralappar medans en as snygg tröjja går för en tia lixom. Men det här ska gå bra :) Kan väl inte begära löneförhöjning tänker jag, det har jag ju nyss fått. Jag är sjukt trött så tänkte försöka lägga mig i tid för en gångs skull. Men skulle behöva ta hand om naglarna och färga ögonbrynen innan. Fårse om jag pallar. Imorgon är det fredag, så härligt! Och förresten, det är inte många dagar kvar tills jag åker till sverige heller :D Saknar min bästa kompis så det gör ont!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!