Beautiful boys all over the world, I could be chasing but my time would be wasted. They got nothing on you baby..

Såhär ser jag ut idag :) Har jag blivit en tråkit jeans och t-shirt tjej? haha. När jag ser den här bilden och mitt hår så tänker jag tillbaka på när jag typ var 14.. vet inte om det är bra eller dåligt. Men då såg jag precis ut såhär i håret. Men en decimeter till i längden, hur uppklippt som helst. Och svart hår. Nog för att jag ser äldre ut här, hoppas jag? haha. Iallafall snart ska jag till västerås och träffa camilla. Ikväll blir det party, men vet inte riktigt vart vi ska hamna på för club? Alexandra (kissie) dj:ar på silk ikväll (och musse är sällskap) och hon sa att hon vill jag skulle komma dit för en drink eller två med henne eftersom hon inte känner någon i västerås. Har näst in till lovat det men vi får se om jag pallar silk alltså. Men synd om henne ju haha, om det är barnkalas där annars vad fan kommer det vara ikväll? Hon känner att det kan ha blivit lite fail men vafan, kanske blir en annan krog senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!