big no no

Vad får killar att tro att dom har förtur på toaletten bara för att dom är där inne en halvtimme mindre än oss? I det här fallet min bror som frågade "är du klart där inne/jag kommer in/jag ska duscha" i samma sekund. Alltså nej? Vem tror du att du är. Jag har toaletten, sorry lixom.

marcus - alltså fanny, GÅ UT, jag ska duscha i 1 minut?
jag - alltså marcus, eh nej? dra.
marcus - men det tar en minut, gå för i helvette!
jag - Ah, jag ska borsta tänderna, håret, smörja in mig och ta bort mitt gamla nagellack. Det tar tio minuter. Du dör väl inte om du duschar tio minuter senare än du hade tänkt lixom?
marcus - DRAAAAAAAAA, jag säger till mamma. Du kan fixa allt det där utanför.
jag - nej jag behöver det här ljuset för att smörja in mig och sen måste jag tvätta händerna!
marcus - men det kan du göra i köket, tänd en lampa och tvätta händerna i diskhon.
jag - EH, då kan du duscha i köket också, sätt i disk-ploppen så kan du ta ett bad på samma gång!

Alltså, jag blir faktiskt riktigt förbannad haha. Bara för att vi bryr oss mer om oss själva och fixar och trixar kan ju killarna fan inte få toaletten när dom knäpper med fingrarna? Nej inte här hemma, händer inte !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!