byebye bajen byebye

Fuck vad kallt det är ute, jag dör. Jobbet idag gick bra, hade kul som vanligt. Haha minns inte vem det var men någon på jobbet ba "alltså det börjar bli irriterande att du tycker att det är så kul här på jobbet, det är inte kul och man ska inte tycka det är kul", haha. Jo men det blir så mycke lättare att gå till jobbet lixom :) Har tagit extrapass 3 dagar i rad nu, eller min tredje imorgon för då jobbar jag kväll! Innan det ska jag möta upp cameltoe på stan för en fika. Alltså Tobbe, en i köket har spelat samma skiva nu i ungerfär 2 veckor tror jag? Så just nu går jag jämt runt och nynnar på "knock knock knocking on södra stå" och "byebye bajen byebye". Ah ni förtår att det är en skiva som hyllar AIK och förnedrar Bajen. Alltså haha, folk kollar snett när dom hör vad jag sjunger lixom. Alexander hörde mig lite smått på tåget och kollar snett på mig och säger "alltså fanny, vad fan sjunger du på för låt?" haha.. Ah träffade Nille på tåget hem alltså, så snackade med han, kul att se han.. fast det var inte så länge sen sen sist men ändå :) Nu ska jag snart hoppa in i duschen tror jag för jag fryser som fan sen ska jag lägga mig och kolla på web-tv! Vi hörs imorgon.. eller senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!