döda mig!

Awsome.. kul att man inte hinner somna innan klockan ringer 8 på morgonen :( Blir alltså till att jobba en hel dag till utan en gnutta sömn. Börjar bli riktigt trött på det här nu, måste göra något åt det. Vad är det för spärr i huvudet som gör att jag inte kan somna? :( Får inte i mig något ätbart heller så vi får väl hoppas att man inte svimmar.. Blir till att sätta på musik på högsta volym nu och kötta kaffe hela vägen till jobbet. Slutar halv 3 som TUR är. Ikväll somnar jag väl hoppas jag i allafall. Ska förbi mormor innan bussen och hämta hostmedicin också för fan vad jag hostar, mina lungor alltså. Känner mig helt borta i huvudet för tillfället, men det är väl inte så konstigt kanske? Nej, det här blev ett deppinlägg, men vad fan kan man begära.. hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!