frågor och svar

1. Hur gammal är du om fem år?
25 år
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Sofia på mitt jobb :)
3. Hur lång är du?
162 cm
4. Vilken var den senaste filmen du såg?
Jag kollar nästan bara på serier faktiskt och då är det Sveriges skönaste familjer.
5. Vem ringde du senast?
Camilla
6. Vem ringde dig senast?
Thilda eller nej, mamma faktiskt.
7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Om du inte kommer hem får du alltid slagga över här.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Ringa till de närmaste men det är alltid kul att få sms av någon man vill ha det av.
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
skilda
10. När såg du senast din mamma?
Igår kväll, vi jobbar lixom om varandra.
11. Vilken ögonfärg har du?
Blå
12. När vaknade du i dag?
Jag kom upp runt halv 2 haha
13. Vilken är din favoritjulsång?
hm.. jag tycker om den dära "tänd ett ljus och låt det brinna lallala"
14. Vilken är din favoritplats?
När jag är i Lysekil mår jag som bäst
15. Vilken plats föredrar du minst?
Överallt där jag inte har dom jag tycker om i min närhet
16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
En dag i taget va.. ingen aning.
17. Vad skrämde dig om natten som barn?
jag var väldit mörkrädd när jag var liten, är det dock fortfarande
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
När Frida sa "HEEJ!" till mig i restaurangen och jag kollade om det var någon bakom mig haha.
19. Hur stor är din säng?
140 tror jag, en sådan där konstig storlek
20. Har du stationär eller bärbar dator?
bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig?
jag sover helst med typ mjukisbyxor och en hoodie
22. Hur många kuddar har du i sängen?
4 stycken
23. Hur många landskap har du bott i?
2
24. Vilka städer har du bott i?
stockholm, sala, skultuna, västerås
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
skor
26. Är du social?
ja det är jag väl, men inte överdrivet
27. Vilken är din favoritglass?
vaniljglass med sirap på
28. Vilken är din favoritefterrätt?
jag brukar vara proppmätt efter maten så typ ingen
29. Tycker du om kinamat?
Det är gott ibland
30. Tycker du om kaffe?
Ha-ha om jag tycker om kaffe? när det gäller det är jag tobbe i "en annan del av köping"
31. Vad dricker du till frukost?
Kaffe
32. Sover du på någon särskild sida?
Kan bara somna på höger sida på högerarmen
33. Kan du spela poker?
nja
34. Tycker du om att mysa/kela?
med rätt person är det underbart
35. Är du en beroendemänniska?
ja jag är väl beroende av lite smått och gott
36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
ja
37. Vill du ha barn?
ja absolut när det känns rätt
38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska, men den suger
Har du någonsin åkt ambulans?
Nej
40. Föredrar du havet eller en bassäng?
lätt havet
41. Vad spenderar du helst pengar på?
kläder och restaurangbesök
42. Äger du dyrbara smycken?
Ja, kanske det..
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
följer många serier på webb-tv
44. Kan du rulla med tungan?
nej
45. Vem är den roligaste människan du känner?
Camilla, eftersom vi har precis samma humor
46. Sover du med gosedjur?
Nej skulle få tuppjuck av att dom tar upp plats
47. Vad har du för ringsignal?
ingen aning
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Ja
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
en tavla
50. Flirtar du mycket?
Använder "blicken" när det behövs ;) haha
51. Kan du byta olja på bilen?
haha ajo tjena
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
har inget körkort.
53. Vilken var den senaste boken du läste?
Jag läser faktiskt inte böcker.. men cosmopolitan om det räknas.
54. Läser du någon dagstidning?
brukar läsa dom som ligger i personalrummet och aftonbladet på webben
55. Prenumererar du på någon veckotidning?
nej
56. Dansar du i bilen?
nej
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
mix megapol
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Det var när jag skrev in mig i loggboken eller nej, ut mig.
59. När var du i kyrkan senast?
När min bror slutade nian
60. Vem var din favoritlärare på gymnasiet?
haha religonsläraren, han var det snigelspår efter kan jag säga haha!
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
En natt och jag var rasande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!